Eğitimde, Sanatta, Sporda Başarının Adresi

6. SINIFLARIMIZLA DOĞA YÜRÜYÜŞÜNDEYDİK

20 Şubat Cumartesi günü okulumuzun doğa sever öğrencileriyle yolumuz Sakarya’nın Geyve ilçesi sınırları içerisinde bulunan Kılıçkaya’ya düştü. Yürüyüşümüz Kılıçkaya'nın altında 1000 metre  yükseklikten başladı. Yaklaşık 6 kilometrelik yürüyüşün ardından 1560 metre rakımdaki gözetleme kulesine ulaşan öğrencilerimiz hedefe ulaşmanın verdiği mutlulukla bütün yorgunluklarını unuttular. Burada dinlenen öğrencilerimizin yeni hedefi Kılıçkaya’nın altında bulunan Doğancıl köyü oldu. 1,5 saatlik yürüyüşün ardından köye ulaşan öğrencilerimizi köy sakinleri şaşkın gözlerle karşıladı. Bol bol fotoğraf çekilen öğrencilerimiz unutamayacakları bir günü arkalarında bırakırken dillerindeki ilk soru “Bir dahaki yürüyüşümüz nereye olacak.” oldu. Düzenlenen her yürüyüşümüzde yanımızda olan servis koordinatörümüz Orhan Avvuran’a ve emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

Öğrencilerimizin Düşünceleri

Bence gezi çok güzeldi. Ama en güzel yanı da arkadaşlarımla vakit geçirmek oldu. Çünkü arkadaşlarımla vakit geçirerek iyice kaynaştık. Onlarla güldük, ağladık. Birimiz düştü diğerimiz kaldırdı. Hatta Kerem arkadaşımız olmasaydı biz o bayırdan asla çıkamazdık. Sonra köpekten korkan arkadaşımız oldu. Bir ara Sunay arkadaşımız köpekle göz göze geldi. Gözlem kulesinde arkadaşlarımızla yiyeceklerimizi paylaştık. Diğer arkadaşlarımı bilmem ama ben çok beğendim bu geziyi.  Sonra domuz iskeleti gördük. Daha sonra köyü görünce hepimiz heyecanlandık. Hatta bazı arkadaşlar heyecandan önünü göremeyip kara bile düşenler oldu. Orda tatlı bir teyze vardı. Hepimiz onun elinden öptük. Elişi yapıyordu. Sonra teyzenin yanından uzaklaşıp en son durağımıza geldik. Burada köfte yedik. Sonra biraz daha bekleyip servislere bindik. Yolda şarkılar söyledik.  6’ya doğru okulumuza vardık. Çok yorulmuştuk fakat o kadar yorulduğumuza değdi. Kısacası iyi ki bu geziye geldim çünkü çok güzeldi vakit geçirdim…

Sudem Vergül, 6/B

Bence doğa yürüyüşünün yapay hayattan uzak ve rahatlatıcı bir yapısı var. O eşsiz manzara ve o eşsiz kuşların cıvıltısı beni benden aldı. İyi ki de sıcacık evimden kalkıp geldim ve o doğa yürüyüşüne katıldım.

Giray Gönlüpekaçık, 6/B

Bence her doğa yürüyüşü gibi çok güzeldi. Gitmeyenler çok şey kaçırdı. Tepelerde yürümek güzeldi, etrafı seyretmek, birbirimize destek olmak, kol kola yürümek, doğayı keşfetmek, hepsi harikaydı. Daha böyle tırmanacak çok tepelerin ve yürüyecek çok yolumuzun olmasını istiyorum.

Berke Bayram, 6/B

Konuyla İlgili Fotoğraflar

Sitemizde bulunan Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunması Politikamız hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.